14 Temmuz 2017 Cuma

s34baby ile kombin önerileri #7



Merhaba!


" s34baby ile kombin önerileri" serimizin 7.yazısı ile yeniden ve yeniden karşınızdayım.

Öncelikle kısa bir şekilde sizlere yazılarımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum, gösterdiğiniz ilgi beni çok mutlu ediyor. Saygı çerçevesinde yapılmış her türlü eleştiri için ayrı teşekkür ederim ♥

Bunu da söylemiş olduğuma göre kombin örneklerimiz ile başlayabiliriz!

#KOMBİN 1: Öncelikle neden bilmiyorum bu yazımın örneklerinde gözlük ve daha çok kışlık görünen örnekler var.. Durumu bende örneklerimi tamamladığımda farkettim.. 
Bu örneğimde gördüğünüz üzere siyah ve beyaz uyumuna eşlik eden vişne çürüğü renginde bir çizme ile fark ediliyor..

Gözlük: PPQ
Gömlek: Callies Pick's
Üst: Callies Pick's
Kaban: MR.
Kemer: Bonjour Bizou
Çanta: MISS SIXTY
Pantolon: Tingeling
Çizme: FENDI Tribute

#KOMBİN 2: Bu örnekte bir önceki yazımda bayılarak kullandığım gömleği yeniden görüyoruz.. Ayrıca pantolon ile ayakkabının birbiriyle uyum sağladığı bir uyumla karşı karşıyayız.

Gözlük: Wild Candy
Gömlek: FENDI Tribute
Sweatshirt: Stardoll Feat.
Kemer: Fallen Angel
Pantolon: LE
Çanta: Callies Picks's
Çorap: Miss On The World
Ayakkabı: PPQ


#KOMBİN 3: Bu örnekte de renklerin uyumu sonucu elde edilmiş bir görüntüyle karşılaşıyoruz.

Gözlük: LE
Boğazlı Üst: Callies Pick's
Atkı: Stardoll Hediyesi (SSP)
Kaban: DECADES
Çanta: Original Future
Pantolon: Bonjour Bizou
Ayakkabı: Nelly


Bu haftalık kombin örneklerimiz ile ilgili yazımı da yazmış bulunmaktayım. Yorumlarınıza değer verdiğimi, dikkate aldığımı ve yorumlar doğrultusunda yazılarıma yön vereceğimi bilmenizi istiyorum.
Şimdiden yazılarımı takip edip, okuyan herkese çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın! ♥


6 yorum:

  1. Gerçekten kombinlerin okadar iyi değiller yaratıcı durmuyorlar bilene bırak bence

    YanıtlaSil
  2. genelde plazadaki ürünlerden yapmadığınız için pek tutulmuyor ve sadece öneriyle kalmak durumunda oluyorsunuz. Çok eski ya da limitlileri öneri olarak sunmasanız daha iyi olacak bence

    YanıtlaSil
  3. kombinlerini seviyorum ama sonuncu hariç çok sevdim

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuşlar da biraz scye kombin yapar mısn??

    YanıtlaSil
  5. genellikle tükenmiş veya yüksek fiyatlı ürünlerden yapıyorsunuz çok güzel ama kendi doolumda yapamayınca faydasını görmüyorum biraz daha grunge tarzı veya uygun ürünlerle kombin yaparsanız daha güzel olacaktır mesela ben bir bota 60-100 sd veremem açıkçası(genel kombinlere bakarak söyledim:/

    YanıtlaSil
  6. Niye öyle diyorsunuz bence yazarımız her tarzda kombin göstermiş sokak stili, klasik vs. Ben beğeniyorum..

    YanıtlaSil